Prof.Dr.Ayşegül Toker

Boğaziçi Üniversitesi

Prof.Dr.Ayşegül Toker

Boğaziçi Üniversitesi

Biography

Boğaziçi Üniversitesi, İşletme Bölümü’nde öğretim üyesi olarak başladığı 1997 yılından itibaren İnternet ve yeni teknolojiler üzerine araştırmalar yapan Prof. Dr. Ayşegül Toker, yeni teknolojilerin tüketiciler ve şirketler tarafından adaptasyonu konusunda çalışmaktadır. Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelere bağlı olarak, yeni konuları araştırma alanlarına dahil eden Prof. Toker’in sosyal medya, konum-bazlı pazarlama, mobil pazarlama, İnternet üzerinden pazarlama, sanal topluluklar ve müşteri ilişkileri yönetimi konularında yayınlanmış birçok saygın akademik dergi makaleleri, ulusal ve uluslararası konferans bildirileri, kitap ve kitap bölümleri bulunmaktadır. 2011 yılında McGraw Hill tarafından basılan “Mobile Marketing: Fundamentals and Strategy” kitabının yazarlarından birisidir. Özellikle son yıllarda dijitalleşme stratejileri, sosyal medya ve dijital pazarlama alanlarında yürüttüğü akademik ve iş hayatına yönelik çalışmaları ile ön plana çıkmaktadır. Araştırma ve ders verdiği alanlar ile Boğaziçi Üniversitesi’nde üstlendiği idari görevlerinin doğal bir uzantısı olarak, genç ve kadın girişimciliği konularını bireysel sosyal sorumluluk projesi olarak benimseyen Prof. Toker, girişimcilik kültürünü geliştirmek üzere projeler geliştirmekte ve farkındalık çalışmaları yürütmektedir.

All session by Prof.Dr.Ayşegül Toker

Açılış Konuşması

10:10 - 10:25
ALBERT LONG HALL